Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Lee-Anne - 9 januari 2016 22:38

Hej alla, förlåt för jag glömt skriva inlägg , jag har idag träffat en tjej kompis och hennes jätte söta son :) vi drack te, snackade, skrattade och lekte med Gabriel  sedan åkte dom hem och jag gick till affären och handlade kvällsmys, sedan gick jag hem , när Jah kom hem så var klockan runt 16 typ, då stod min mamma och skulle göra middag, jag var sjukt trött så jag gick och lade mig i sängen också somnade jag , jag vaknade klockan åtta kanske halv nio , nio, då pratade med mina vänner, sedan gick jag upp. Jag gick till köket tog fram två smörgåsar, jag rostade dom och lade på smör och skinkost och till de drack jag varm mjölk, tidigare idag så var jag vaken hela natten pga kunde ej sova , så jag gick upp vid typ halv elva , elva , tog medicinen, drack ett glas kefir sedan tog jag blutsaft och sedab gick jag ner mot pendeltåget för stt möta min vän och hennes son.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mina resor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards